Nincs hozzászólás

  1. Tibor

    No jó!

    Értem én az okoskodást, nagyobb felülethez több fűtőkábel kell. Lehetnek gondok a nyomsávfűtésnél, de kisebb felület kisebb beruházást jelent és alacsonyabb üzemelési költséggel jár.
    Szerintem, inkább a nyomsávfűtés.

    Válasz
  2. János

    A szomszédomnak van egy nyeles telke. A nyél még emelkedik is, ezért nyomsávfűtés tett alá. Ahol egyenes a nyél nincs is gond, de van egy ív, ahol meg szokott csúszni.
    Valószínű a kanyart jobb lett volna telibe fűteni, az már jelentett volna lényeges költségnövekedést.

    Válasz
  3. nagypeti

    Csak egy apró gondolat ébresztő.Mi van akkor ha a teli sávot az ember kettéosztja nyomsávra és a maradék belső részre lehet hogy költség növelő de a külön fűtés más más időben esetleg szakaszokban “csak” a kapcsolók számával költségnövelő lehet hogy a számlában költség csökkentő lehet

    Válasz
  4. “Csak egy apró gondolat ébresztő.Mi van akkor ha a teli sávot az ember kettéosztja nyomsávra és a maradék belső részre lehet hogy költség növelő de a külön fűtés más más időben esetleg szakaszokban “csak” a kapcsolók számával költségnövelő lehet hogy a számlában költség csökkentő lehet” >
    Válasz: Az ötlet nem vezet energiamegtakarításhoz, mert a külön időben fűtött részek elveszik egymástól a meleg egy részét. Pontosabban a nem fűtött rész meleget szív el a fűtöttől. Ezzel tehát üzemelési költség nem csökkenthető.

    Czinege

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.